TriGardMontage
FAQ
Het maken van een montage afspraak hangt af van verschillende factoren. Graag ontvangen wij eerst de volgende bevestigingen van u voordat wij de montage inplannen: -op welke datum is de product zending volledig bij u afgeleverd? -is het schadevrij? -via welke leverancier is het besteld en geleverd? -controleer de bijgevoegde paklijst, zijn alle verpakkingsnummers (dozen) daadwerkelijk geleverd? -wat is uw voorkeursdatum en/of dag voor de montage? De plaats waar het Biohort tuinhuis komt te staan is waterpas en geschikt ingericht voor eindmontage. Afhankelijk van weers-omstandigheden kunnen montagedagen worden aangepast.
Mocht uw bestelling tijdens het transport onverhoopt beschadigd raken en u merkt dit bij aflevering(dat bijvoorbeeld de verpakking flink beschadigd is), dan adviseren wij u om contact op te nemen met uw eigen leverancier om de beschadiging te melden. Vervolgens zal onze montageservice samen met u naar een passende oplossing zoeken.